Kayseri Büyükşehir Belediyesi, pandemi döneminde otobüslerde uygulanacak olan kuralar gereği vatandaşlara daha iyi hizmet verebilmek için 20 adet otobüsü daha filosuna kattı.Büyükşehir bünyesinde faaliyet gösteren Ulaşım A. Ş. 634 adet otobüs filosu ile vatandaşların ulaşım hizmetlerinden kaliteli bir şekilde yararlanması için gayret gösteriyor. Pandemi nedeniyle vatandaşların sağlığını korumak adına otobüslerde daha az kişiyle taşımacılık yapılabilmesi amacıyla Büyükşehir Belediyesi, filosundaki otobüslerine yenilerini ekledi. Başkan Memduh Büyükkılıç'In talimatıyla yeni alınan otobüsler sabah erken saatlerde Cumhuriyet Meydanın'da yerini aldı. Ulaşımda bundan sonraki süreçte hiç bir sıkıntı yaşanmaması bekleniyor. Öte yandan Kayseri Büyükşehir Belediyesi otobüs filosunu güçlendirmek ve gençleştirmek adına ilk etapta alınacak 20 otobüsün haricinde önümüzdeki süreçte yeni otobüs alımlarını da belirli periyotlar çerçevesinde sürdürecek. Cumhuriyet Meydanında yerini alan yeni otobüsler önüne asılan pankartlarda, " Resmi işlemleri devam ediyor. Çok yakında hizmetinizde"...Haber-Foto: Memduh BORAZAN
GENEL
Yayınlanma: 22 Eylül 2020 - 09:56
YENİ OTOBÜSLER GELDİ
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç'ın ulaşım filosuna yeni katılacak 20 adet otobüs Kayseri'ye geldi.
GENEL
22 Eylül 2020 - 09:56







