KARANTİNA İHLALİ YAPTI, YAKALANDI

Kayseri'de karantina ihlali yapan 19 yaşındaki H.P polis ekiplerince Cumhuriyet Meydanında kimlik denetimi sırasında yakalandı. Yakalan şahıs gelen ekipler tarafından götürüldü.

Kayseri'de karantina ihlali yapan bir kişi, polis ekiplerince cumhuriyet meydanında gezerken yakalandı. Sabah erken saatlerde Kayseri Valisi Şehmus Günaydın ile Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç habersiz denetim gerçekleştirdi. Gerçekleşen denetimde tedbirlere uymayanlara gerekli işlemler yapıldı. Yapılan denetimlerde Cumhuriyet Meydanı'nda polis ekiplerinin kimlik kontorülü sırasında Hasan P.'nin karantinada olduğunu belirledi. Polis ekiplerince sağlık ekiplerine haber verilmesiyle ambulansa alınan Hasan P., 'Neden dışarı çıktınız'? sorusunu yanıtsız bıraktı. Hasan P. daha sonra ekiplerce yurda götürüldü. Ekiplerin, kent genelindeki denetimleri aralıksız ve yoğun bir şekilde devam ediyor.

Haber-Foto: Memduh Borazan