İSMAİL BULUT BOŞ GEÇMİYOR

Kayserili futbolcusu İsmail Bulut sezon muhteşem başlangıç yaptı.

TFF 3.Lig ekiplerinden Fatsa Belediyespor’da forması giyen tecrübeli futbolcusu İsmail Bulut ilk iki haftada attığı goller ile takımını zafer taşıdı. Ligin 1.haftasında deplasmanda oynanan Nevşehir Belediyespor’u 2-0 mağlup eden Fatsa Belediyespor’da yeni sezonda ilk golünü İsmail Bulut kaydetti. Bulut, ligin ikinci haftasında hafta sonu oynadıkları ve Kızılcabölükspor’u 2-0 mağlup ettikleri müsabakada sahaya on birde çıktı. Takımın Kızılcabölükspor karşısında 2 golünü atan İsmail Bulut sezona iyi bir başlangıç yaptı. 2 maçta 2 gol atan İsmail Bulut 1 golünde asistini yapan isim oldu. Bulut attığı gollerin yanı sıra oynadığı başarılı futbol ile dikkat çekiyor. 1991 doğumlu tecrübeli futbolcu ligde kalan haftalarda takımına büyük katkılar sağlamak istiyor.  Sezona iyi bir başlangıç yaptığı ifade eden başarılı futbolcu İsmail Bulut, “2 maçta 2 gol ve 1 asist yaptım. Çok şükür sezona iyi bir başlangıç yaptık takım olarak ve devamını getirmek önemli.  Daha iyisini yapabilirim. Elimden gelenin en iyisini yapmaya gayret ediyorum. İnşallah bu sezon çok güzel olacak Haber: Memduh Borazan