11 EKİM'İ BEKLİYORUZ

Kayseri Voleybol İl Temsilcisi Halil Dicle, 'Takımlarımız lig önce hazırlıklarını sürdürüyorlar. Şuan için bir sıkıntı yok. 11 Ekim'i bekliyoruz' dedi.

2020-2021 sezonunda Voleybol Erkek ve Bayanlarda mücadele edecek olan temsilcimiz yeni sezon hazırlıklarını sıkı bir şekilde sürdürüyorlar.  Erkeklerde Melikgazi Belediyespor, Develispor ve Bayanlarda ise OSB Teknik Koleji yeni sezona hazırlıklarını pandemi kurallarına uygun bir şekilde devam ediyor. 11 Ekim’de başlaması beklenen yeni sezonda temsilcimiz bir yandan da kadrolarını güçlendirmeye devam ediyor. Kayseri Voleybol İl Temsilcisi Halil Dicle gazetemize yaptığı özel açıklamada, “Şu anda takımlar antrenman çalışmalarını yapıyorlar ve lige hazırlanıyorlar 11 Ekim’de başlayacağız hiç bir sıkıntı görünmüyor şimdilik.  Melikgazi Belediye Erkek takımı iyi bir kadro kurdu. Develi Belediyespor Erkek takımı da çalışmalarına devam ediyor. OSB Bayan takımı da iyi hazırlıklar devam ediyor. Takımlarımız iyi durumda. İnşallah yeni sezonda ilimizi en iyi şekilde temsil edecekler. Buna hep birlikte inanıyoruz” diye konuştu.

Haber: Memduh Borazan